Reklamacije

Šta je potrebno za podnošenje reklamacije proizvoda?

Da biste podneli reklamaciju proizvoda neophodno je da nam dostavite:

  • Račun ili drugi dokaz o kupovini (kopiju računa, izvod iz banke, slip platne kartice)
  • Garantni list
  • Proizvod

Proizvod možete poslati kurirskom službom o svom trošku, ili doneti lično u naš salon na adresi Pančevački put 152 u Beogradu.
Ukoliko je reklamacija opravdana, prodavac rešava problem u vezi sa proizvodom i snosi troškove vraćanja proizvoda kupcu. Ako pak reklamacija nije opravdana, kupac sam preuzima reklamirani proizvod ili snosni troškove slanja kurirskom službom.

Kako mogu da izjavim reklamaciju?

Kupac može izjaviti reklamaciju na sledeće načine:

  • Usmeno u prodajnom salonu
  • Putem telefona
  • Pisanim putem: primalac Ignis aurum d.o.o, adresa: Pančevački put 152, Beograd
  • Slanjem imejla na adresu prodaja@ignis.rs

Koliko dana je potrebno za rešavanje reklamacije?

Za rešavanje reklamacije potrebno je 30 dana. Ignis aurum će prvo utvrditi da li je reklamacija opravdana, potom otkloniti nepravilnosti proizvoda i pismenim putem obavestiti kupca o uzroku kvara kao i o načinu rešavanja problema.

Zakonska saobraznost i produžene garancije

Zakonska saobraznost je 2 (dve) godine, dok produžena garancija predstavlja izjavu samog proizvođača kojom on garantuje duža prava nego što je to propisano Zakonom o zaštiti potrošača u Srbiji. U našem asortimanu se mogu pronaći proizvodi koji imaju garantni rok i 25 godina.

Pružamo usluge popravke proizvoda i van garantog roka uz određenu nadokandu.