O kompaniji Schiedel
THE SPARK – ISKRA U VAŠEM ŽIVOTU
Nama je u genima da odgovaramo na važna pitanja: Kako dimnjak ili kamin danas moraju da izgledaju da bi usrećili ljude? Šta domu pruža toplinu, nadahnuće i osećaj udobnosti i samostalnosti kao SPARK? Da bismo odgovorili na ova pitanja, bavimo se važnim temama budućih trendova: porodicom, održivošću, proizvodom i dizajnom, odnosno industrijom. SPARK istovremeno predstavlja internu inicijativu naše firme i naš moto. Moto pod kojim želimo da rasvetlimo buduće prilike i načine da ih aktivno iskoristimo.
Nas u Schiedel-u pokreće iskra kojom svetli SPARK i kada pogledamo unapred, proaktivno se suočavamo s jednim pitanjem: šta nam budućnost sa sobom donosi? Samo uz razumevanje ovih tema i njihovog dejstva na naše živote u budućnosti Schiedel može da nastavi sa svojim ambicijama koje postavljaju standarde. Saznajte više o budućim trendovima “porodice”, “održivosti”, “proizvoda i dizajna”, te “industrije”.
PORODICA
Sve više ljudi žarko želi da provodi više vremena kod kuće. Zahvaljujući kupovini preko interneta i radu od kuće, postoji i više razloga da se napravi prelep dom. Porodice kod kuće nastoje da ostvare maksimalnu udobnost – što rađa velika očekivanja kad je u pitanju estetika, funkcionalnost i, na kraju, ali ne manje važno – pogodnost. Dalje, od velikog su značaja besprekorna integracija proizvoda u pametne kućne ekosisteme i sveobuhvatne usluge dostupne na poziv. Mi već pokušavamo da doprinesemo uštedi prostora i udobnosti domova trenutnih i budućih vlasnika.
Kako se Schiedel suočava s budućnošću:
- Usredsređujemo se na “udobnost” i “komfor” kod kuće
- Najveći prioriteti su nam zadovoljstvo kupaca i služba za rad s kupcima
- Inovativni smo, napredni i energetski efikasni.
ODRŽIVOST
Nama u firmi Schiedel nikad nije bilo važnije da kupcima ponudimo dugoročna rešenja zasnovana na održivosti, a ne samo da se ograničavamo na formalnosti. I vi kao kupci i mi kao firma želimo da proaktivno promenimo ovaj svet zajedno. Mi u firmi Schiedel mnogo brinemo o životnoj sredini; usredsređujemo se ekološka, energetski efikasna i niskoenergetska rešenja, poput novih filtera, otvora za hibridnu ventilaciju i termo blokova. Uz KINGFIRE već pružamo energetski efikasno, niskoenergetsko rešenje niske emisije pogodno za niskoenergetske kuće.
Schiedel na sledeći način obezbeđuje očuvanje budućnosti:
- Uvek postupamo društveno i ekološki odgovorno
- Nudimo rešenja visoke efikasnosti, a niske emisije gasova.
PROIZVODI I DIZAJN
Pored dragocenih i upotrebljivih proizvoda, moramo da napravimo prijatne proizvode i izazovemo ista takva iskustva – usredsređujući se na to kako se ljudi osećaju zbog onoga što smo stvorili. Mi u Schiedel-u učimo od kupaca i razvijamo se uporedo s njima. Osmišljavamo i stalno prilagođavamo rešenja zasnovana na potrebama kupaca tako što dostižemo karakteristike proizvoda koje premašuju postojeće norme: jasan, jednostavan i efektivan dizajn koji zrači spokojnošću, dovodi do blagostanja i štedi prostor. Udobna vatrica pruža veći komfor, kvalitet života i u domove kupaca unosi bezbednost i samostalnost.
Schiedel osmišljava budućnost:- Naši proizvodi izazivaju pozitivne emocije i dovode do blagostanja
- Naši kupci uvek mogu da imaju poverenja i visok stepen bezbednosti naših proizvoda.
INDUSTRIJA
Klimatske promene utiču na industriju i ekonomiju na više različitih nivoa i dovode do ekstremnih vremenskih pojava. Broj osvešćenih potrošača raste. Od nas i drugih firmi očekuje se da uzmemo ove promene u obzir prilikom razvijanja novih proizvoda, kao i pružanja inovativnih usluga. U nastojanju da ispunimo svoju misiju i imamo održive proizvode, nastavljamo da koristimo i tragamo za obnovljivim resursima i novim načinima smanjenja otpada. Na internom nivou nezaustavljivo grabimo u budućnost uz pomoć stalnog poboljšanja proizvodne postavke, sistema BIM Offering (modeliranje građevinskih informacija) i 3D CAD.
Schiedel definiše budućnost:
- Proizvodi firme Schiedel simbol su dugovečnosti i održivosti
- Konstantno istraživanje tržišta i tehnologija
- Stalno poboljšanje proizvodnih procesa.
ISKRA U VAŠOJ INDUSTRIJI
Svet se menja. A s njim i naša industrija. Globalne promene su sve značajnije kad je u pitanju opstanak firmi. Konkretno rečeno, brendovi kao što je Schiedel moraju zauzeti stav koji im omogućava da brzo i stručno reaguju na razvoj događaja tržišta u povoju. Jedini način da izađemo na kraj s ovim promenama jeste da temeljno razumemo način na koji će želje i ponašanje potrošača evoluirati u budućnosti.